Oogzorgweken

Het zal weinigen ontgaan zijn dat de kwaliteit van de oogmetingen in Nederland in opspraak is. Amateuristische metingen door ongediplomeerd personeel en online ogentesten vormen een bedreiging voor de kwaliteit van de oogzorg in Nederland.

De meeste consumenten zullen zich hier niet bewust van zijn en laten zich vaak misleiden door reclames over gratis oogmetingen. Met alle gevolgen van dien.


Organiseer de oogzorgweken

Hoog tijd om actie te ondernemen! Organiseer speciale oogzorgweken en maak daarmee het belang van een goede, professionele oogmeting duidelijk.


Nodig je klanten uit

Nodig je klanten persoonlijk uit voor een uitgebreide oogmeting, uitgevoerd door een gediplomeerde opticien.


Jill ondersteunt

Hoe? Met een uitgekiende DM campagne: wij maken voor jou een selectie uit de doelgroep, verzorgen de uitnodiging, zetten desgewenst social media in en verrichten responsmetingen. De klant is de winnaar!


Meedoen met deze campagne

Heb je vragen over deze campagne of wens je persoonlijk advies, neem dan gerust contact op met Jill Marketing. Om de campagnes extra te ondersteunen kunnen we meerdere  mogelijkheden bieden, zoals het opmaken van posters, advertenties en social media uitingen. Daarmee bereik je zowel bestaande als nieuwe klanten en breng je deze campagne meer onder de aandacht!

  • Campagneboodschap

    Met deze campagne kunt u uw klantenbestand aanschrijven en uitnodigen voor een deskundige oogmeting. Regelmatige controle voorkomt tenslotte problemen. Tevens kunt u de nieuwste trends op het gebied van brillen laten zien. De campagne bestaat o.a. uit een Direct Mail.

  • Doel campagne

    Je klanten inlichten over het belang van preventieve, goede oogzorg door opgeleide en gekwalificeerde vakmensen.

  • Doelgroep

    Klanten met een leeftijd tussen 18 en 40 jaar en/of tussen 40 en 80 jaar, die langer dan 2 jaar geleden een oogmeting hebben gedaan.

  • Rendement

    Responsmetingen tonen aan dat deze mailing een kopende respons op kan leveren tussen de 4% en 12%.

  • Campagne uitingen

    DM kaart / e-mail / poster / social media / advertentie / HaH

Interesse in deze campagne?

Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar info@jillmarketing.nl onder vermelding van ‘DM Oogzorgweken 2018’.

Jij ontvangt vervolgens van ons een presentatie  van de verschillende ontwerpen met de daartoe bijbehorende teksten. Voor de meeste uitingen volstaat een A5 formaat kaart. Echter bieden we voor de campagne van de DM oogzorgweken, die vaak meer privacy gevoelige tekst kan bevatten, de mogelijkheid een A5 oblong te versturen. Dit is een liggende, gevouwen A5 kaart voorzien van een transparante sluitzegel.

Bellen voor meer informatie kan natuurlijk ook via T 085-2019711.

Wij adviseren je graag zodat we samen het optimale resultaat kunnen behalen.

Onderwerp: DM oogzorgweken 2018

© Copyright - Jill marketing group | All rights reserved